بچها شومیز زرد کره ای
با شلوار جسن سورمه ای
یکمبلنده حالت دمپاسس
ولی خیلی بلنده یعنی قشنگ تا روی پتجه هام کمی بالاترششه
نمیدونم حالا مدلشه یا چی
کفشمم اسپورتهع ها ولی لژ دار نیست یکم دارع زیاد نه
حالا دوتا تا زدم قشنگه ولی یکی از دوستام گف جالب نییو قددتو کوتا میکنهعو فلان
بنظر شما تا زدن زشته؟یکم سفته شلواره چون تازه س
تازده اش انگار چوب وایمیسته زشت نیست؟یک شلواری هم دارم جینه ولی سورمه ایش کمرنگ تره ک ب شال م نمیاد
خوابم میاد اشتباها رو ببخشیینن