2777
2789
عنوان

دلم گرفته

| مشاهده متن کامل بحث + 111 بازدید | 23 پست
ای بابا 😔😔 خواهر دل هممون خونه از مردا خدا عاقبت بخیرش کنهواقعا راست میگی خب آدم دلش میگیره

کاش حداقل یکی پشتم بود ..میزاشتم میرفتم تا بفهمه چی ب چیه..

ولی نیس تک و تنهام مجبورم با هر سازی ک میزنه برقصم و جیکم در نیاد 💔😪

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش حداقل یکی پشتم بود ..میزاشتم میرفتم تا بفهمه چی ب چیه..ولی نیس تک و تنهام مجبورم با هر سازی ک می ...

😔😔عزیزدلم

یه سوال بپرسم همدیگرو دوست دارین؟

بیشتر شوهرت به نظرت دوستت داره؟ از زندگیتون راضی هست

😔😔عزیزدلمیه سوال بپرسم همدیگرو دوست دارین؟بیشتر شوهرت به نظرت دوستت داره؟ از زندگیتون راضی هست

باورت میشه بعد سالها رسیدیم زندگیمون خوبه جز این اخلاقش

باورت میشه بعد سالها رسیدیم زندگیمون خوبه جز این اخلاقش

خب خداروشکر دوستت داره

ب نظرم یه روز وقتی باهم خوب بودین بشین کنارش دستشو بگیر بهش بگو دوسش داری و زندگیتون رو دوست داری بهش بگو با سختی به هم رسیدیم بگو ارزش نداره بخوایم همدیگرو ناراحت کنیم بگو که وقتی این حرفو بهم میزنی حس بدی میگیرم و ازش بخواه تکرار نکنه بخاطر عشقی که بینتونه

و بنظرم بچه دار شو اینطوری اونم دلش به بچه خوش باشه کمتر میره پیش دوستاش بحث ها کمتر میشه و ناخوداگاه بیشتر به زنذگیتون وابسته میشه دیگه تین چیزا رونمیگه

خب خداروشکر دوستت دارهب نظرم یه روز وقتی باهم خوب بودین بشین کنارش دستشو بگیر بهش بگو دوسش داری و زن ...

شرایط بچه اوردنو ندارم وگرنه خودمم میگم همیشه ک شاید با اومدن بچه اون حرفو نتونه بزنه .. من دیگه به دوست داشتنشم شک دارم .. مگه ادم میتونه به کسی ک دوسش داره انقد اذیت بده و بی ارزشش کنه

شرایط بچه اوردنو ندارم وگرنه خودمم میگم همیشه ک شاید با اومدن بچه اون حرفو نتونه بزنه .. من دیگه به ...

عزیزم ان شاالله خدا بهت بچه بده

ولی همین حرف روبهش بزن تو یه موقعیت خوب وقتی حالتون خوبه اول بگو که دوستش داری خیلی و حرف دلتو بزن نخ با دعواها با حالت مهربونی اتفاقا بگو این حرفو نزن

بهشم اصلاااا نگو دوستم نداری چون میره تو مغزش و شاید با خودش بگه شایدم ندارم ولی اتفاقا بهش بگو میدونم دوستم داری از همه اخلاقات راضی ام ولی این خرفت خیلی دلمو میشکنه و ..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز