معدهدهم یکم درد داره میسوزه، حس سنگینی تو سینه ام دارم حس میکنم نفسم بالانمیاد، کم خونی دارم، همیشه دلم میخواد بخوابم، به شذت تنبل شدم، راستش این روزا عصبی و اضطراب و استرس زیادی دارم هعی هم خودمو توفصار میزارم کلی به خودم غر میزنم
من چم شده؟
(جز راهکار دکتر رفتن بگین بهم چیکار کنم، دکتر رفتم جز کم خونی چیزی نبوده)