سال پیش بهم کار معلمی برای دبستان پیشنهاد شد
از طرف آشنای خانوادگی گفت چونکه تجربه و سابقه کار
نداری تا یادت بدیم سه ماه اول نه حقوق نه بیمه بهت
تعلق نمیگیره.ولی بعد از سه ماه ماهی 2 میلیون بهت میدیم
موسسه مدرسه گفت بدون بیمه.
البته برای ضامن ازم سفته میخواستن حدودا 160میلیون
منم قبول نکردم حقیقتا ترسیدم از این شرایط.
هم حق الزحمتش 2 میلیون در ماه برای من پول
کرایمم نمیشد.