قلب نارنجی دیدم یاد انیتا افتادم🙂🙂
اولا ک نباید دوستی و رابطت رو یکی میکردی اینا باید جدا میبودن
بعدم برا فراموش کردن اون یارو به زمان نیاز داری
ن دور شدن از دوستت
اگه از دوستت دور شی خواهی دید ک هنوزم تو فکرشی و یادت نرفته و هیچ تاثیری نداشت دور شدن
اگ دوستت خوب نیست بذارش کنار
اگ نه
ربطی به موو ان کردن بعد رابطت نداره