2777
2789
عنوان

دنیای بعد مرگ

88 بازدید | 11 پست

چرا میگن فقط انسانا به سزای اعمالشون میرسن؟ چرا حیوونا نه؟ یا دایناسور ها؟ چرا اول خدا دایناسور افرید بعد از بین برد بعد انسان افرید؟ چرا اونا پیامبر نداشتن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه سوالات بامزه ای! :-)


لازمه محاسبه اعمال داشتن عقل و قدرت اختیار هست. پس انسان ها که هر دو رو دارن مورد حسابرسی قرار می گیرن و باید پاسخگوی کارایی که از روی "اختیار" انجام دادن باشن.

از اون طرف حیوانات عقل ندارن و رفتارشون از روی غریزه است، اون هایی هم که باهوش ترن بخاطر اینه که خداوند سیاست شکار رو در وجودشون قرار داده که زنده بمونن. ولی عقل و اختیار به معنایی که انسان داره رو ندارن.

همینطور اینکه خداوند اونها رو پیش انسان ذلیل کرده تا انسان بتونه ازشون (برای تکمیل ماموریت زندگی) استفاده کنه. بعنوان مثال اگه حیوان ها با هم متحد میشدن می تونستن انسان ها رو نابود کنن، ولی اینکار رو نمی کنن و مدام مورد آزار انسان ها قرار می گیرن.


چرا دایناسورها:

تمام دنیا برای خدمت به انسان هاست. طبق برنامه ریزی خداوند دایناسورها باید نفت کره زمین رو تامین می کردن، پس فسیل شدن و نفت ازشون طی سالیان زیاد ایجاد شد. الان تمام تکنولوژی، ... از نفته. الان این بحث مطرح شده که صحیح نیست که از نفت (بنزین) برای وسایل نقلیه استفاده بشه و باید برای کارای با ارزش نگهش دارن.

اندازه مغز دایناسور می دونی چقدر بوده؟؟

یک عدد گردو!


یه پیشنهاد:

کتاب "اسرار آفرینش" (توحید مفضل) رو بخون، امام صادق (ع) اسرار آفرینش رو در چهار فصل داخلش فاش کردن. بسیااار کتاب جالبیه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792