شیما35555 مدیر عضویت: 1403/11/01 تعداد پست: 21 عنوان مغازه | مشاهده متن کامل بحث + 114 بازدید | 20 پست ما مغازه داریمبعد دستگاه کارتخوانمون بانک ملتاز تاریخ ۲۵ خرداد تا الان پول تراکنش کالابرگ به حسابمون واریز نشدمعمولا همش ۳ روزه میومدالان خیلی وقته منتظریم خبری نیستجریان سراسزی یا چی دوستانبرم بانک یا جریان طبیعیه امروز | 01:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شیما35555 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/01 تعداد پست: 21 تجارت کد پیگیری تراکنش هاتو در بیارفردا برو بانکمنم فردا میخوام برم
jana001 عضویت: 1399/07/20 تعداد پست: 5376 کد پیگیری تراکنش هاتو در بیارفردا برو بانکمنم فردا میخوام برم یه بار چند روز پیش رفتم گفتن یکم صبر کن درست میشع سامانه اختلال داره میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم
شیما35555 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/01 تعداد پست: 21 یه بار چند روز پیش رفتم گفتن یکم صبر کن درست میشع سامانه اختلال داره خب چقدر صبرالان تجارت خب درسته ملی و صادرات قطع شد
شیما35555 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/01 تعداد پست: 21 خب چقدر صبرالان تجارت خب درسته ملی و صادرات قطع شد میترسیم پولامون بره و خبری نشه
jana001 عضویت: 1399/07/20 تعداد پست: 5376 میترسیم پولامون بره و خبری نشه منم میترسم خبری نیست ولی دلم برای اس واریزی تنگ شده 😑🤣 میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم
شیما35555 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/01 تعداد پست: 21 منم میترسم خبری نیست ولی دلم برای اس واریزی تنگ شده 😑🤣 خدا بخ خیر بگذرونه فقط پولامون برگرده چند میلیون پوله