2777
2789
عنوان

مغازه

114 بازدید | 20 پست

ما مغازه داریم

بعد دستگاه کارتخوانمون بانک ملت

از تاریخ ۲۵ خرداد تا الان پول تراکنش کالابرگ به حسابمون واریز نشد

معمولا همش ۳ روزه میومد

الان خیلی وقته منتظریم خبری نیست

جریان سراسزی یا چی دوستان

برم بانک یا جریان طبیعیه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سراسری اختلال بانکی دو هفته ست شبا به حسابم ننشسته ریده شده ت همه چی

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
الان جنسامون فروختیم منتظریم پول بیاد خیلی وقته نیومده دقیقا ۲هفته شدبعد ما بانک ملت

نمیاد برای منم هیچی نیومده حتی تراکنش های کارتخوان ۱۰ هزار تومن پولم مونده

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
نمیدونم چرا اینجور شد ادم نمیدونه کار کنه یا در مغازه ببنده بره

من پول دارم ولی الان ندارم اون قدر حرص میخورم حد نداره

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792