بچه ها یکی از اقوام درجه یک هست دائم از خودش تعریف های الکی میکنه.بعد همش میخواد بقیه رو بیاره پایین خودشو ببره بالا.
ما تو تهران زندگی میکنیم.اینجا خونه خریدیم.اون توی شهرستان هست.بعد همین یه خونه اونجا میخره سریع عالم رو خبر میکنه که یدونه خونه دیگه خریده!
بعد اینم بگم که با اینهمه ادعا پولداری دائم از ما پول قرض میگیرن که سود بانکی ماهانه شون بهم نخوره!
نمیدونم چه رقابت مسخره ای هست.دائم میخواد تو سر مال بقیه بزنه خودش بره بالا.
به نظرتون چجوری باید باهاش برخورد کرد؟