2777
2789
عنوان

فخر فروشی

1 بازدید | 1 پست

بچه ها یکی از اقوام درجه یک هست دائم از خودش تعریف های الکی میکنه.بعد همش میخواد بقیه رو بیاره پایین خودشو ببره بالا.

ما تو تهران زندگی میکنیم.اینجا خونه خریدیم.اون توی شهرستان هست.بعد همین یه خونه اونجا میخره سریع عالم رو خبر میکنه که یدونه خونه دیگه خریده!

بعد اینم بگم که با اینهمه ادعا پولداری دائم از ما پول قرض میگیرن که سود بانکی ماهانه شون بهم نخوره!

نمیدونم چه رقابت مسخره ای هست.دائم میخواد تو سر مال بقیه بزنه خودش بره بالا.

به نظرتون چجوری باید باهاش برخورد کرد؟

چقدر حقیره

ما رشتیا یه جمله داریم که میگه تی غصه آخر مره کوشه:) یعنی غم و غصه نبودن و دوری و نداشتن تو منو میکشه یه چیزی مثل #تاسیان و نبودن و جای خالیه جیگرگوشت که هرروز میکشتت و زندت میکنه ...خواستم بگم که تی غصه آخر مره کوشه...:)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز