جدی نمیفهمم چمه اول یه نکته رو بگم تاحالا با کسی تو رابطه نبودم
یه پسره هست دوره جنگ باهاش از سر حوصله سر رفتن تو روبیکا حرف میزدم الان دلمو زده خستم برای من فقط دوست عادیه ولی بعدا گفت عاشقت شدم (باورش ندارم خودمم ) برام ولی جدی خستم کرده نمیدونم چمه پسره ام سنش کمه من ۱۸ اون ۱۷
از یه طرفم دلم نمیاد رابطمو باهاش قطع کنم چون خودم یه پسریو دوستداشتم رابطمون قطع شد به دلایلی همش میگفتم کاش میموند که هرچندوقت یه بار حرف میزدیم الان عذاب وجدان دارم رفاقت و تموم کنم یا نه؟
شمارمم خیلی اتفاقی دستش افتاد اصلا از این خوشم نیومد تو تلگرام اسمشو دختر سرچ کردم بعد شمارم براش افتاد
حالت تهوع میگیرم انگار نمیدونم چه مرگمه تروخدا مسخره نکنید فقط