2777
2789
عنوان

قسطنطنیه

108 بازدید | 16 پست

با داداشام و مامانم میدیدیم خجالت کشیدم

اون تیکه شب عروسی که گفت بزار برم دسشویی دختره صداش میزد...

یا صب گفت من شیر ژیان بودم و چم شد یهو ....

دیگه همه چی و میگن 😑😑😑


حرف های ما هنوز ناتمام........                                          تا نگاه میکنی وقت رفتن است......                                    ناگهان چه زود دیر می‌شود!                                             مهربونی تنها  واقعیت زندگیه♡♡♡♡♡                               هر وقت از دست عزیزات ناراحت شدی فکر کن اگه یه لحظه ازت دور شن چه حالی میشی؟؟؟؟        خیلی زود دیر میشه  !همین الان قدر بدون😊🥰

یه فیلم مضخرفی بود.واقعا ادم خجالت میکشه باخانوادش ببینه

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه فیلم مضخرفی بود.واقعا ادم خجالت میکشه باخانوادش ببینه

من هنگ کردم سکوت محض شد یهو تو خونه 😅😅😅

حرف های ما هنوز ناتمام........                                          تا نگاه میکنی وقت رفتن است......                                    ناگهان چه زود دیر می‌شود!                                             مهربونی تنها  واقعیت زندگیه♡♡♡♡♡                               هر وقت از دست عزیزات ناراحت شدی فکر کن اگه یه لحظه ازت دور شن چه حالی میشی؟؟؟؟        خیلی زود دیر میشه  !همین الان قدر بدون😊🥰

اینو نمیدونم اما کیک محبوب من و با مامانم دیدم مردم یعنییی دیگه فیلم ایرانیم نمیشه با خانواده دید 😂 ...

اونم افتضاحه رفتن حمام

حرف های ما هنوز ناتمام........                                          تا نگاه میکنی وقت رفتن است......                                    ناگهان چه زود دیر می‌شود!                                             مهربونی تنها  واقعیت زندگیه♡♡♡♡♡                               هر وقت از دست عزیزات ناراحت شدی فکر کن اگه یه لحظه ازت دور شن چه حالی میشی؟؟؟؟        خیلی زود دیر میشه  !همین الان قدر بدون😊🥰

ما باخانواده همسرم دیدیم پدرمادر همسرم😐😐😐همیشه فیلمارو باهم میبینیم خیلی تابلوئه

عشق از آن مردان شجاع است...برای مردهای ضعیف مادرانشان زن میگیرند..!😉💛 ❌️درخواست نده مرتیکه زبون نفهم❌️

منم امشب بطور اتفاقی یه تیکه دیدم ،اون تیکه ای که نعیمه وشوهرش به پژمان در مورد شب عروسی میگفتن،

من مجرد نیستم ولی خوشم نیامد بقیش رو نگاه نکردم



عضویت 98،،، سه بار تعلیق م کرد بی تربیت.... نی نی یار رو میگم

سلام

فقط این عنوانی که ذکر کردید املاس سخت بود یادمه معلم های ادبیات، همیشه از این کلمه در املا استفاده می کردن

در مسیر پیشرفت، با قلبی سرشار از انرژی و لبخندی بر لب.

افتضاح بود واقعااا این فیلمه که دیدی ارزش دیدن داره؟

راجع به ازدواج سفید پیرمرد و پیرزنه😆

البته پیرمرده قبل رابطه مرد

حرف های ما هنوز ناتمام........                                          تا نگاه میکنی وقت رفتن است......                                    ناگهان چه زود دیر می‌شود!                                             مهربونی تنها  واقعیت زندگیه♡♡♡♡♡                               هر وقت از دست عزیزات ناراحت شدی فکر کن اگه یه لحظه ازت دور شن چه حالی میشی؟؟؟؟        خیلی زود دیر میشه  !همین الان قدر بدون😊🥰

اصلا این فیلمای این سبکی رو درک نمیکنم،قسطنطنیه،جزایر قناری،جهیزیه،جیمز باند ....واقعا وقت تلف کردنه ...

من عاشق فیلم های عطاران م هزار پا عالی بود

حرف های ما هنوز ناتمام........                                          تا نگاه میکنی وقت رفتن است......                                    ناگهان چه زود دیر می‌شود!                                             مهربونی تنها  واقعیت زندگیه♡♡♡♡♡                               هر وقت از دست عزیزات ناراحت شدی فکر کن اگه یه لحظه ازت دور شن چه حالی میشی؟؟؟؟        خیلی زود دیر میشه  !همین الان قدر بدون😊🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز