2777
2789
عنوان

مدرسه ریاضی

85 بازدید | 16 پست

بچه ها خودم ریاضیم فوله

همه بچه های خودم به علاوه تموم دوستامو درس میدم

میخوام ازین به بعد تبلیغ کنم شاگرد بگیرم شما میدونید ساعتی چنده تدریس ریاضی

من شاگردهای تیزهوشان داشتم

خودم المپیادی ولی متاسفانه ادامه ندادم شوهر کردم الان میخوام از این نعمت خدا استفاده کنم

فقط تنمیدونم ساعتی چنده چون تاحالا دوستانه کار میکردم مجانی بوده برای د وستام

ولی از غریبه ها میخام پول بگیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تهرانمشما کجای تهران میشینینمنظورم منطقه با منطقه فرق نداره

من تهران نیستم عزیزم ولی قیمت دستمه خیلی معلما ملیونی میگیرن ولی سابقه تدریس تو مدرسه و اینا دارن متوجهی ... خدای نکرده نمیگم شما سوادت کمه ولی سابقه خیلی مهمه

البته پایه با پایه قرق داره

مثلا پایه اول دوم سوم تخصصی نیست ساعتی ۳۰۰بگیر چون خیلی کاری انجام نمیدی در مقابل مثلا پایه دهم

بعد حتما وقتی میان اول چند دقیقه دفتر جزوه خودشونو ببین روش معلم خودشونو درس بده



ایشالا ک خیره

منظورم اینه نمیگن شما که رشتت ریاضی نبوده یا اصلا به این چیزها توجهی ندارند

چرا رشته تحصیلیم ریاضی فیزیک بوده

رشته دانشگاهیم حسابداری

۱۰ سال سابقه کار دارم جز تدریس خصوصیم تو شرکت ۱۰ سال سابقه دارم

نه ولی همسرم معلمه تدریس میکنهمن دانشگاه ریاضی خوند م اما مدرک نگرفتم بنا به دلایلی دانشگاه رو رها ک ...

ببین من چندتا مدیر مدرسه آشنا داشتم اونها معرفی کردن به شاگردهای تنبلشون و اونها رو راه انداختم ولی از اونا پول گرفتم ولی مابقی که دوستا و همکلاسی بچه هام بودن رو نه مجانی کار کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز