یه سوء برداشت رایجی که بسیاری از مردم درمورد فرگشت دارن اینه که فکر میکنن فرگشت میگه انسان ها نسلشون به میمونا برمیگرده
این باور کاملا غلطه!!!
و فرگشت اصلا همچین چیزی نمیگه
انسان ها جد مشترکی با میمونا دارن نه اینکه انسان از میمون فرگشت پیدا کرده باشن
تو یه دورانی از اعصار که تو زمین تغییرات هوایی منجر به گسترش منطقه ساوان تو آفریقا شد
(ساوان منطقه دارای علفزاره که درختای پراکندهای توش هست)
اون دسته از اجداد مشترک ما که حالا به عللی تو ساوان زندگی میکردن و به خاطر شريط و فشار زیستی ساوان و جهش های ژنتیکی در طی هزاران سال گونه های انسان بوجود آوردن
و اون دسته از اجداد مشترک ما که توی جنگل زندگی میکردن به خاطر فشار زیستی اون منطقه و جهش های ژنتیکی شون به میمون و گوریل و اورانگوتان فرگشت پیدا کردن
این فراگشت های بنیادین توی شش و هفت میلیون پیش اتفاق افتاده و انسان امروزی که علم فرنام هومو ساپینس بهش داده اون موقع وجود نداشته و این انسان طبق گفته علم از سیصد هزار سال پیش پا به عرصه هستی گذاشته
هشدار
تاکید میکنم هدف استارتر از انتشار این تاپیک از بین بردن سوء برداشت و بدسوادی رایج درباره فرگشت بوده و بنده هیچ قصدی برای اشاعه تفکرات بیخدایی و داروینیسم ندارم.!!!
و مجدداً تاکید میکنم این تاپیک فقط با هدف اضمحلال بد سوادی ایجاد شده است.!!!