بین دو نیمه فوتبال بود
گفت:تو خیلی خوب مهربانی رو بلدی
قشنگ حرف میزنی
تو خوب بلدی
خیلی خوب بلدی
ناامیدی را،
به امید تبدیل کنی
تو خوب بلدی
به زندگیِ بیروح
نفسی تازه بدهی
و آن را پر از روح و انگیزه کنی
تو خوب بلدی
از صفر
دوباره شروع کنی
تو خوب بلدی
مرهم باشی
همراه باشی
و دلها را گرم کنی
تو خوب بلدی
پناه باشی
من بروم
نیمه دوم فوتبال شروع میشود
ادامه حرفها
بماند برای بعد...