2777
2789
عنوان

چیکار کنم

1 بازدید | 0 پست

۱۶ سالمه بخاطر خانوادم و وضعیتی که ایجاد کردم هیچ رفیقی ندارم اجازه بیرون رفتن ندارم بعد ۳ ماه خودم تنها رفتم بیرون از وقتی برگشتم فقط کافیه سرم تو گوشی باشه همش سر تکون میده تیکه میندازه که اره با پسر بیرون بودی اره تیپ زدی برای فلان ... دیونم کرده خدیا نجاتم بده افسردگی دارم مشاوره هم حتی دلش به حالم میسوزه خودکشی کردم یبار نجاتم دادن خیلی تلاش کردم سال ها با خودکشی با خودزنی با مهربونی با دعوا هیچ کدوم فابده نداره الان ۴ ماه ۵ ماهی هست بیخیال شدم افسردگی گرفتم از اون موقع

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792