sh80m مدیر استارتر عضویت: 1405/04/07 تعداد پست: 0 عنوان عمل بینی 1 بازدید | 1 پست سلام دخترا من میخام بینیمو عمل کنم دکتری میشناسید که کارش خوب باشه و داخل بیمارستان جراحی کنهخودم کارای شکرریز خیلی دوست داشتک امروز | 00:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گیلاس78 عضویت: 1402/08/14 تعداد پست: 8726 من پیش اعتمادی عمل کردم خوبه راضیم مشکل تنفسی به هیچ وجه از همون شب اول نداشتم فقط سوراخای بینیم حس میکنم نامتقارنه که دکترم گفت ورم داری هنوز و گفت که همیشه سوراخا یکسان در نمیاد