دوویل_بختیاری مدیر استارتر عضویت: 1403/12/12 تعداد پست: 2868 عنوان عذاب وجدان 57 بازدید | 5 پست از اینکه هفته ایی ی بار بیشتر نمیتونم برم خونه مامانم عذاب وجدان دارمدلم میگیره براشون تنهان ولی تاحالا چیزی به من نگفتن خیلیی زندگیشون سخته دارم دق میکنم براشون در حسرت بی بی چک مثبت🙂💔یعنی خدا کی میخاد گناهامو ببخشه؟ چون بنده خطا کارم داره اینجوری امتحانم میکنه؟ دیروز | 23:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 117279 خب بیشتر برو نود درصد مواقع زندگیم شجاع خلیل زاده بودم،عینک ب چش،خوشحال،گنگ😎ولی خو آفساید بوده🥴
دوویل_بختیاری مدیر استارتر عضویت: 1403/12/12 تعداد پست: 2868 خب بیشتر برو نمیتونم در حسرت بی بی چک مثبت🙂💔یعنی خدا کی میخاد گناهامو ببخشه؟ چون بنده خطا کارم داره اینجوری امتحانم میکنه؟
emily_blunt عضویت: 1402/02/20 تعداد پست: 8540 منم هفته ای ی بار میرم نـــور بر تاریکی پیـــروز است... ✨
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 117279 نمیتونم من چن ماه ی بار میرم نود درصد مواقع زندگیم شجاع خلیل زاده بودم،عینک ب چش،خوشحال،گنگ😎ولی خو آفساید بوده🥴