2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شمام لطفا به یازدهمی که اولین باره آزمون نهایی میده یه کمکی میکنی ؟ ۶ کتاب نهاییم

اولویتم چیا باشه حتما بالای ۱۹ میگیرم ؟ گیراییم خوبه یه بار هم مرور کردم ولی فقط کتاب ، جز دینیم ۴ درس آخر مونده که میزسونم

میشه لطفا برای رسیدن به اونیکه دوسش دارم یه صلوات بفرستید ::) 🤍

شمام لطفا به یازدهمی که اولین باره آزمون نهایی میده یه کمکی میکنی ؟ ۶ کتاب نهاییم اولویتم چیا باشه ح ...

منم پارسال نهایی دادم یازدهم

سعی کن ۶ درس رو قبل فرجه ها ببندی

الان ک ۶ تا هست دروس تسلط بیشتری روی فارسی و زبان داشته باش

زبان ما پارسال خیلی سخت بود

بقیه درسا سطحشون خوب بود فارسی و زبان سخت بود

منم پارسال نهایی دادم یازدهم سعی کن ۶ درس رو قبل فرجه ها ببندی الان ک ۶ تا هست دروس تسلط بیشتری روی ...

وای منم زبان خیلی ضعیفم به شدت به خصوص لیسینینگ ، فارسی چیاش بیشتر سخت بود ؟ دستور اینا ؟

من زیست رو ۴ فصل آخر تست نزدم هیچ جوره نمیتونم مسلط بشم

میشه لطفا برای رسیدن به اونیکه دوسش دارم یه صلوات بفرستید ::) 🤍

وای منم زبان خیلی ضعیفم به شدت به خصوص لیسینینگ ، فارسی چیاش بیشتر سخت بود ؟ دستور اینا ؟ من زیست رو ...

فارسی قسمت دستور و درک مطلب سخت بود

زیست رو الانم میتونی ببندی همت کنی میشه


عربی سطحش چجوزیه ؟ فکر کنم فقط قوائد یکم سخته بقیش اوکین

بعد من قبلا اردیبهشت شیمی رو یه بار نگاه کردم یه بار هم فرمول بیست زدم ولی یکم یادم رفته الان اولویتم کتاب باشه یا فرمول بیست ؟

میشه لطفا برای رسیدن به اونیکه دوسش دارم یه صلوات بفرستید ::) 🤍

فارسی قسمت دستور و درک مطلب سخت بود زیست رو الانم میتونی ببندی همت کنی میشه

مرسی عزیزم

ببخشید سوالم زیاد بود

میشه لطفا برای رسیدن به اونیکه دوسش دارم یه صلوات بفرستید ::) 🤍

عربی سطحش چجوزیه ؟ فکر کنم فقط قوائد یکم سخته بقیش اوکین بعد من قبلا اردیبهشت شیمی رو یه بار نگاه کر ...

عربی متوسط بود ولی ترجمه فعل ها خیلی ریز و نکته ای بودن روی قوائد مسلط باش

اولویت اولت فقط کتاب باشه بعدش امتحان نهایی دوسال پیش و شبه نهاییا

من دوازدهم بدبخت کسی نبود 😭🥲🤧

خواهش میکنم موفق باشید برای منم دعا کنید امیدوارم خبر قبولیم بیام اینجا بگم

ایشالا گلم 🤍🤍

من دوازدهم دختر عموم هست اگه میخوای تجربه های اونارو میگم

بهم گفت فارسی یکتارو میبینه برای دستور فقط و فرمول بیست فارسی رو حل میکنه با بیست پک

بعدش زیست فرهمندنیا نگاه میکنه کل سال همونو نگاه کرده الان با همایش فقط نمونه سوال میزنه

بعذ شیمی حتما فراهانی نگاه کن قول میدم ۲۰ بگیری

ریاضی کرمی نهایی نگاه کن خیلی خوب درس میده

فیزیک شجاعی اصلا خوشش نمیومد ولی میگفت دوره نهاییش عالیه و رو کتاب مسلط هست

زبان اونم مثل منه هردومون به زبان امیدی نداریم 😂

میشه لطفا برای رسیدن به اونیکه دوسش دارم یه صلوات بفرستید ::) 🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز