ایشالا گلم 🤍🤍
من دوازدهم دختر عموم هست اگه میخوای تجربه های اونارو میگم
بهم گفت فارسی یکتارو میبینه برای دستور فقط و فرمول بیست فارسی رو حل میکنه با بیست پک
بعدش زیست فرهمندنیا نگاه میکنه کل سال همونو نگاه کرده الان با همایش فقط نمونه سوال میزنه
بعذ شیمی حتما فراهانی نگاه کن قول میدم ۲۰ بگیری
ریاضی کرمی نهایی نگاه کن خیلی خوب درس میده
فیزیک شجاعی اصلا خوشش نمیومد ولی میگفت دوره نهاییش عالیه و رو کتاب مسلط هست
زبان اونم مثل منه هردومون به زبان امیدی نداریم 😂