2777
2789
عنوان

تعویض ماشین

110 بازدید | 10 پست

سلام دوستان ما ۵ سال پیش پژو روآی ۸۵ خریدیم یعنی پولمون به اندازه همین ماشین شد ، بماند که کلی خرج گذاشت روو دستمون ، صبر کردیم امسال بشه ۲۰ ساله طرح فرسوده بگذاریم ولی انگار توو طرح فرسوده طرح تعویضی که اقساطی هم بود برداشتن ، حالا ما موندیم و ی ماشین ۲۰ ساله داغون چیکار کنیم واقعا دیگه نمیخواهیم خرجش کنیم چندبار قرعه کشی های مختلف ثبت نام کردیم ولی قرعه بنامون نشد 😔😔😔

بفروشید

یه مدل دیگه بخرید که ۲۰ ساله نباشه حداقل

نمیشه ؟

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله فکر کنم برای همینه، مشکل اینجای طرح فرسوده هم قرعه کشیه


الان هم شرکت ها برا واردات میخرند..چون برای واردات ماشین باید یه تعداد خاص رو شرکت ها گواهی اوراق داشته باشند

سینگل به گوری تا ابد 
اطلاع دارید چه شرکتهایی؟

منظورم رو بد متوجه شدین ...شرکتهایی هست که برای واردات نیازمند گواهی اسقاط خودرو هستن ..مثل نمایندگی هیوندا در ایران ..این شرکتها برای واردات باید تعدادی ماشین اسقاط کنن .تا دولت بهشون مجوز بده ...

این شرکت ها از طریق شرکت های واسطه ماشین رو از بازار خریداری و اسقاط میکنن تا بتونم از گواهی اسقاط استفاده کنن

سینگل به گوری تا ابد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز