هر روز آیه الکرسی بخون.
موقع خواب هم آیه الکرسی و هم چهار قل رو بخون.
هر وقت یادت افتاد هفت مرتبه این رو بخون (اون موجودات رو ازت دور می کنه و کسلی رو هم ازت می بره، امتحانش کنی متوجه میشی خودت):
بسم الله الرحمن الرحیم. لَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ
نمازهات رو اول وقت بخون.
هر روز قرآن بخون که از غافلان نباشی.
البته بگم، بعضی وقتا بختک که میگن درواقع بخاطر افتادن فشار هست. خرما بخوری فشار تنظیم میشه.