اون موقع دوستپسر ۱۵سالگیم بود الان ۱۹سالمه😂
همیشه التماسش میکردم برگرده اینقدر بی محلم میکرد غرورمو شکوند..
دیگه بعد اون کسیکه همیشه میرفت من بودم کسی که غرورشو چسبید من بودم بعد چند سال سینگلی با یکی اوکی شدم فهمیدم تو فکر اکسشه جداشدم اینقدر زنگ زد پیام داد جوابشم نمیدادم با اینکه بعضی شبا کلی دلتنگش میشدم دوست داشتم باهاش باشم ولی هیچوقت پیام نمیدادم:)))
لامصب اون پسره خیلی منو تغییر داد خیلی