2777
2789
عنوان

پزشکی اوردن

84 بازدید | 14 پست

سلام بچه ها من سال ۹۴ کنکور دادم درصد زیستم ۷۰

شیمی ۶۰

زمین ۸۰ بود فک کنم

ریاضی ۳۰

فیزیک ۲۰

بعد من الان زیست شناسی تدریس میکنم میتونم برم پزشکی بخونم در میام بنظرتون ؟ چجوری اصلا شرایطش ؟

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بیخیال،اینجا هم خبری نیست به تدریس زیستت ادامه بده

راضی ام الانم ولی کنکور میتونم بدم دوباره چجوریه نهایی هم هست دیگه

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

باید ایجاد سابقه کنید چون دوازدهم و یازدهم سال بعد هردو تاثیردارن دوازدهم همه ی دروس یازدهم فقط ۶تا درس توکنکورهم فقط دروس تخصصی شامل زیست فیزیک شیمی ریاضی زمین هست إن شاءالله نمرات همه ی اینا باهم منجر به قبولی تو دانشگاه میشه

Maybe in another life...💔

باید ایجاد سابقه کنید چون دوازدهم و یازدهم سال بعد هردو تاثیردارن دوازدهم همه ی دروس یازدهم فقط ۶تا ...

دو دلم الانم راضی هستم زیست شناسی برای کنکوری ها تدریس میکنم

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

دو دلم الانم راضی هستم زیست شناسی برای کنکوری ها تدریس میکنم

به نظرمن امتحانش ضرر نداره چون حتی اگه قبولم نشین چیزی از دست ندادین..البته اگه به روحیتون و زندگی مشترک ضربه نمیزنه (:

Maybe in another life...💔

به نظرمن امتحانش ضرر نداره چون حتی اگه قبولم نشین چیزی از دست ندادین..البته اگه به روحیتون و زندگی م ...

زیست شناسی ۹۰ شاید بتونم بزنم

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

عالیه به نظرمنم میتونین بزنین من جای شما باشم امتحان میکنم

شیمی ۹۴ ۶۰ زدم این شیمی سخته نمیدونم باید کار کنم

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

شیمی ۹۴ ۶۰ زدم این شیمی سخته نمیدونم باید کار کنم

میتونین کلاسای کنکور مجازی ثیت نام کنین قطعا یه استعداد هایی داشتین که این درصدای خوب و زدین میتونین با اون اساتید مثل استاد فراهانی بخونین

Maybe in another life...💔

میتونین کلاسای کنکور مجازی ثیت نام کنین قطعا یه استعداد هایی داشتین که این درصدای خوب و زدین میتونین ...

شما خودتون چی ؟

هرسوالی درباره کنکور تجربی و زیست شناسی داشتین در حدتوانم درخدمتم ✋✋✋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز