خب چیه داستانش.
ی درصد فک میکنم دختره کسی تو زندگیشه ولی میگه نیست.
گیریم دختره کسیو دوس داشته باشه دیگه بخواد پسره قیدشو بزنه باید کلا بی محلش کنه یا بش بگه تا پسره بزاره بره.
ولی دختره داره میگه کسی تو زندگیم نیست و ابراز علاقه میکنه.
و اینکه دختره گفت به پسر اعتماد نداره و میترسه ازینکه پسره دروغ میگه و هرجا بشینه بگه با دختر فلانی دوست بوده.
گفت وقتی اومدی خاستگاری بعد تصمیم میگیره که به پسره اعتماد کنه یا ن