سلام خانما
من زیر بغل و بیکنی و کشاله رانم خیلی تیره شده
تقریبا از همون موقع بلوغ شروع شد تا الان ک تیرگیش خیلی بیشتر شده بعد من پوست سفیدی دارم و این تیرگیا بیشتر ب چشم میاد میشه گف سه چهار درجه ای شایدم بیشتر تیره تر رنگ بدنمه🥲خیلی کم پیش میاد با تیغ اصلاح کرده باشمم ک مثلا بگم بخاطر ژلته خیلی ناراحتم بابتش میدونم ی چیز طبعیه ایه و همه ادما حدقل ی ذره تیرگیو دارن توی این نواحی ولی خب مال من زیاده خیلی دوستام مامانم و ابجیمو میبینم اصلا از این تیرگیا ندارن غصه میخوردم ک نکنه من فقد اینجوریم خجالت میکشم باباتش واقعا خیلی فکرم درگیرش شده چیکار کنم؟🥲
فک نمیکنم با کرم بشه درمانش کرد
توی شهریم ک هستیم لیزرای سفید کننده خاصی ندارن
هزینشم خیلی زیاده پارسال یکی دوستام پرسیده بود جلسه ای 9میلیون بود
کسی انجام داده؟ نتیجه ای گرفته باشه؟ یا کار دیگه ای کرده باشه؟