سلام دوستان
پسری که مدتهای زیادی (سه سال) باهاش در ارتباط بودم بخاطر اینکه از ازدواج شونه خالی میکرد و زیربار مسئولیت نمیرفت و همیشه میگفت چون شرایط ندارم نمیتونم بیام جلو
بعد از یکسال که از جداییمون گذشته حالا برگشته، روزای سختی رو گذروندم، به زور مشاور مداوم و قرص هفته هارو طی کردم
تو عصبانیت ها داد میزد و خوردم میکرد
حالا دودلم باید چیکار کنم؟
کسی که یکبار منو ترک کرده و در طول رابطه همیشه میگفته؛ من نمیتونم، برو دنبال زندگیت، من اخلاقم همینه... حالا که خبر داره از همه جا بلاک شده و چون بالاخره من در دسترسش نیستم انگار تازه احساس خطر کرده
تو پیاماش همش مینویسه کسی تو زندگیته؟
کمک کنیدددد