خب شاید نخوان در مسائل زناشویی شون یک نوجوون باهاشون همکلام بشه و بد آموزی داشته باشن.من خودم ۲۰سالمه هنوز توی خیلی از مسائل دخالت نمی کنم
بعداً خودت هم پشیمون می شی که چرا به جای اینجا اومدن کلی کار مفید دیگه انجام ندادی.یعنی بری نانوایی مفید تری تا اینجا باشی!
من خودمم به خاطر افسردگیم اینجام