2777
2789
عنوان

خود افشایی

83 بازدید | 7 پست

حتما براتون پیش اومده که یه چیزی از خودتون به کسی بگین و بعدش پشیمون بشین!


این اتفاق ممکنه به خاطر

خودافشایی زیاد (Oversharing) باشه.


یعنی وقتی اطلاعات شخصی زیادی درباره خودمون به اشتراک میذاریم؛ احساسات، خاطرات، یا مشکلاتی که شاید گفتنش به هر کسی درست نباشه.


خودافشایی وقتی متعادله، صمیمیت میسازه

ولی وقتی زیاد میشه، ممکنه احساس پشیمونی، آسیبپذیری یا فاصله گرفتن دیگران رو بهدنبال داشته باشه.


چرا زیادی از خودمون میگیم؟


دلایلش میتونه اینا باشه:

ترس از طرد شدن، نیاز به تأیید، نبود مرز سالم در گذشته، تنهایی، یا حتی هیجان زیاد.


چه کار کنیم؟


قبل از گفتن هر چیز، از خودت بپرس:

آیا این آدم قابل اعتماده؟

آیا لازم اینقدر توضیح بدم؟

بعدش قراره چه حسی داشته باشم؟


یاد بگیریم صمیمیت رو مرحلهبهمرحله بسازیم، مرزهامون رو تنظیم کنیم و بدونیم با کی، چی و چقدر حرف بزنیم. اینطوری هم رابطههامون سالمتر میمونه، هم حال خودمون بهتره.

سخن بی تو مگر جای شنیدن دارد؟ نفس بیتو مگر نای دمیدن دارد علت کوری یعقوب نبی معلوم است شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راهش اینه دوست و دشمنتونو بشناسید و فقط با ادمای امن زندگیتون صحبت کنید با بقیه حرفای چرت و پرت و خاله زنکی مثل اخبار ورزش ابو هوا و..حرفایی که فقط برای وقت گذروندن هست و در مهمونیها صحبت میشه برای گذران وقت


یهو ارتباط هیجانی بگیری دیگه به فکر کردن به این چیزا نمی رسه بعدش پشیمونی

سعی کن مثل بقیه به چرتو پرت گفتن و حرفای سطحی اون جمع یا مهمانیو بگذرونی یا بازیهای مسخره گروهی و خاله زنک بازی

مثل بقیه نقاب بزن ریا کن حرفهای بی ارزش بزن

سعی کن مثل بقیه به چرتو پرت گفتن و حرفای سطحی اون جمع یا مهمانیو بگذرونی یا بازیهای مسخره گروهی و خ ...

دختر خاله اینا چی

خیلی بهشون وابستم ولی اونا اینطور نیستن

دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝

باهر کی عین خودش توام یادبگیر بهشون وابسته نباش اتفاقا فامیل خیلی خطرناکه

ای بابا

پس با کی درد و دل کنم

دوست که نه

رل کنه نه

بچه نزدیک فامیل که نه

....

دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ی کلیپ فرستادم

my_00 | -13 ثانیه پیش

کددد😐😐😐

boloberym | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز