2777
2789
عنوان

درو دل طوری

73 بازدید | 11 پست

بچه ها من خیلی حس بدی دارم، میبینم خیلیا از نوزده سالگیبا طرفشون دوست بودن اما من بیست و دو سالگی تازه با همسرم آشنا شدم اون بیست و هشت سالش بود حس میکنم اگر از سن پایین ترش باهاش آشنا شده بودم شاید هیجانش برای زندگی بیشتر بود، نمیدونم درکم میکنید یا نه شما چند سالگی با طرفتون آشنا شدید؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودتو با بقیه مقایسه نکن. بعضیا از ۱۸ سالگی همدیگه رو میشناسن ولی آخرش جدا میشن مثل خودم البته من نوزده بود بعضیا هم تو ۳۰ سالگی آشنا میشن و بهترین زندگی رو میسازن مهم این نیست چند سالگی همدیگه رو پیدا کردین مهم اینه آدم درست رو پیدا کرده باشی و کنار هم خوشحال باشین

سلام من ژینـام

هیچیو از دست ندادی هرچی دیرتر بهتر

باور کن

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

😐حتما دنبال مشورت بودم که تاپیک زدم نه زیر بغل مار

خب الان ک کار از کار گذشته . حسرت ها چی بهت اضافه میکنه جز اینکه همینی هم ک داری خراب میکنی . هر رابطه ای یه ایرادی داره دیگه انقدر کمال گرا نباشید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز