کسی نمونه اوایل بخونه و سختی بکشه بعد مادر بشه و ببینه دوستاش معلم و کارمند وپزشک شدن و تصمیم میگیره دوباره کنکور بده برای اینگه الگویی بچه هاش بشه و موفق بشه چون میدونه ن حقش هس و عذاب وجدان میگره حتی تو خواب
امکانش هست موفق بشه حتی اگه 24ساله هم باشه
فک میکنه خیلی دیر کرده
دست خودش هم نبود