تا حالا دوبار:)
تقریبا مطمئنم اون اصلاً بهم فکر نمی کنه
و من برای اون حتی یه آدم عادی هم نیستم
من برای اون هیچی نیستم
من خیلی رویاپردازم..
با خیلی از آدمهایی که شاید اصلاً بهم فکر نکنن،در رویاهام زندگی می کنم.
در واقعیت باهام برخورد جالبی نداشت اما نمی دونم چرا همچنان دلتنگشم.حتی چیزی هم بینمون نبود قسمت دردناک تر قضیه هم دقیقا همین جاست