2777
2789
عنوان

خوابشو دیدم

80 بازدید | 10 پست

تا حالا دوبار:)

تقریبا مطمئنم اون اصلاً بهم فکر نمی کنه

و من برای اون حتی یه آدم عادی هم نیستم

من برای اون هیچی نیستم

من خیلی رویاپردازم..

با خیلی از آدمهایی که شاید اصلاً بهم فکر نکنن،در رویاهام زندگی می کنم.

در واقعیت باهام برخورد جالبی نداشت اما نمی دونم چرا همچنان دلتنگشم.حتی چیزی هم بینمون نبود قسمت دردناک تر قضیه هم دقیقا همین جاست

چقد ما دخترا موجودات ضعیف حقیر و شکننده ایم..

اتفاقا الان داشتم به همین فکر می کردم

من شکسته می شم ، ناتوان می شم، افسرده می شم

و اون خیلی عالی همچنان به زندگیش ادامه می ده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دقیقا منم همینم! کلی رویا پردازی کردم باهاش.. یهو گذاشت رفت... و نتونستم گله کتم چون چیز زیادی بینمون نبود! الانم یکسره بهش فکر میکنم.. برخورد خوبی هم نداشت باهام! بقول خودش میگفت لجم میگیره ازت و دوست دارم اذیتت کنم

به من که اصلاً آدما حقی نمی دن چون هیچی بینمون نبود:)))

من ازت ده سال بزرگترم همینم 😂 نگران نباش رفع میشه.. به من حق دادن چون یه چیزایی بینمون بود ولی من کلا اعتماد به نفس ندارم همیشه حق رو به بقیه میدم... در کل چون شخصیت زودرنج و حساسی دارم تصمیم گرفتم از کسی اگر خوشم اومد ازش فراااااررررر کنم... چون اصلا تحمل طرد شدن رو ندارم.... تو هم اگر چنین شخصبتی داری و نمیتونی قوی باشی توصیه ی خواهرانه ام اینکه سعی کن از این مساعل دوری کنی وگرنه ضربه بدتری میخوری.

من ازت ده سال بزرگترم همینم 😂 نگران نباش رفع میشه.. به من حق دادن چون یه چیزایی بینمون بود ولی من ک ...

من نه شخصیت زود رنجی دارم

نه اونقدر پایدار

نمی دونم

شخصیتم طوریه که گاهی اوقات حس می کنم اصلاً به اینجا تعلق ندارم:)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز