دیشب صورتم خورد به در محکم ابروم دیدم وسطش خون اومد یکم زیاد انگار ورق بر داشته خودم چون بلد بودم پانسمان کردم فقط نرفتم دکتر گفتم الکی چیزیم نباشه بخیه میزنن و ابرومو میتراشن و ردش میمونه.. الان واسه زخمم چکار کنم بنظرتون ک جاش تو ابروم نمونه؟ زخمش خشک شد بکنم؟چکاررش کنممم بخاطرش سرکار و بیرون نرفتم و نمیرممم