بهارمقدم مدیر استارتر عضویت: 1399/12/20 تعداد پست: 41376 عنوان ✨✨✨✨✨ 108 بازدید | 0 پست یه دیالوگی توی فیلم از «کرخه تا راین» بود که میگفت:«چیکار کنم خوب شی؟ بگی برقص میرقصم، بگی بخون میخونم! بگی بمیر میمیرم!»یه دونه از اینا واسه هممون... دوری و من ته دنیام ... امروز | 18:55 11 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب