2777
2789
عنوان

خانما بیایین

112 بازدید | 11 پست

چند روز پیش شب بود شام رو اماده کرده بودم سفره را پهن کرده بودم شوهرم بیرون بود رسید گفت کارتم رو بردارم برم نوشابه بخرم بیام کارتش رو برداشت رفت گوشیش رو گذاشت رو میز یادش رفت برداره ببره من نشسته بودم منتظر بودم بیاد شام بخوریم دیدم پشت سر هم براش پیام میاد نگران شدم باز کردم دیدم کسی که بهش پیام میده عشقم سیو کرده بود نوشته بود عشقم زنتو کی طلاق میدی ازدواج کنیم رفتم پیام های بالا نوشته بود عشقم کی ازدواج میکنیم شوهرم براش نوشته بود فردا به زنم میگم که میخوام طلاقش بدم

نوشته بود عشقم زود تر طلاقش بده ازدواج کنیم باز پیام داد عشقم پس کی میای خواستگاریم منم جواب ندادم منتظر موندم شوهرم بیاد منتظر موندم اومد در رو باز کردم اومد نشست گفتم عشقم پس کی طلاقم میدی اخه عشقت منتظرته باهات ازدواج کنه پیام داده بود برو جوابش رو بده بعدش خشکش زد گفتم مهریه منو بده من طلاق میگیرم


۲ روز بعدش طلاق گرفتم الان موندم با ۴ تا بچه چه خاکی سرم بریزم اومدم خونه دختر خالم چند روزه خونه اون هستم از طرفی دیگه پسر عموم میخواد باهام ازدواج کنه موقیتش خوبه زمانی که ازدواج کردم ۱۸ سالم بود الان ۲۰ سالم هست بعد از اینکه ازدواج کردم باردارشدم چهار قلو ۱۹ سالگیم حامله شدم در ۲۰ سالگی زایمان کردم الانم طلاق گرفتم بنظرتون با پسر عموم ازدواج کنم نکنم موندم اخه چند روزه که طلاق گرفتم😢😭 کمکم کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نهایت بخوای بعداز عده

زندگی چیست .خون دل خوردن اولش رنج آخرش مردن.کی گفته سفید شدن مو ارثیه .سفیدی موهام حرصیه&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر ؟جان من ذاتیست برخی ویژگیهای بشر،&عمری ک اجل در عقبش میتازد هرکس که غم و غصه خورد میبازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو میآید ولی همراه نیست.&

چه قصه دروغی

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز