چندتا راهکار بهت میدم عشقم
اول تا عرق میکنی دوش بگیر نزار عرق روی پوستت بمونه
بعدش ماسک مو میزنی ، ماسک مو باعث جوش بدن میشه چون روغنی هستن ، سعی کن ببندی موهات بالا نیوفته رو شونه هات
بعدم با توجه به نوع پوستت که خشک یا چرب از پن شستشوی سالسیلیک اسید نو آکنه استفاده کنه .
بزار روی پوست بمونه چند دقیقه ، روی جوش ها و محلی که جوش زده دست نزن، کیسه نکش به هیچ عنوان
بعد حموم هم از یه لوسیون آبرسان استفاده کنید .
تمامم
و اینکه نیازمند صبر هست