2777
2789

شنیدم اسپری آردن برای جوش بدن خوبه و خیلیا راضی بودن. ولی حتماً اول یه کم تست کن تا حساسیت نداشته باشی. لباس نخی بپوش و اگه چند هفته خوب نشد، یه دکتر پوست ببین.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندتا راهکار بهت میدم عشقم

اول تا عرق میکنی دوش بگیر نزار عرق روی پوستت بمونه

بعدش ماسک مو میزنی ، ماسک مو باعث جوش بدن میشه چون روغنی هستن ، سعی کن ببندی موهات بالا نیوفته رو شونه هات


بعدم با توجه به نوع پوستت که خشک یا چرب از پن شستشوی سالسیلیک اسید نو آکنه استفاده کنه .

بزار روی پوست بمونه چند دقیقه ، روی جوش ها و محلی که جوش زده دست نزن، کیسه نکش به هیچ عنوان

بعد حموم هم از یه لوسیون آبرسان استفاده کنید .

تمامم

و اینکه نیازمند صبر هست


دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .
مرسی عزیزم شنیدم نو آکنه بدتر میکنه

بستگی به پوست داره و نحوه استفاده

چون سالسیلیک اسید خشکی میاره

و خشکی هم بدتر میکنه

حداقل باید هفته ای یه بار الی دوبار مصرف بشه

من جوش روی بدن ندارم

دوستم مصرف کردن راضی بودن بخاطر همین پیشنهاد کردم .

خودمم میخواستم برای دونه مرغی بازوهام بگیرم

دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز