سقط جنین جمله ای که خیلی توی نی نی سایت میشنویم
نمیدونم چندتا بچه دارم میخام سقط کنم
اختلاف دارم با شوهرم میخوام سقط کنم
بی پولم میخوام سقط کنم
اول عزیزان من آبجی جان های من
1ـ پیشگیری کنید طبیعی با دستگاه کاندوم نریختن مایع منی قرص هر چی هر چی
۲ـ اگه شد دیگه دور سقط رو خط بکشید چه دوماه چه پنج ماه
۳ـ اهی تویی که توصیه میکنی سقط کن به همین راحتی میگی یکی قتل انجام بدم اونم چی جیگر پاره خودشو
برین تو خیابون یا اگه خودتون بچه دارین بهش نگاه کنید ببینید میتونید بکشینشون 🙂
اون بچه هم همینه فقط الان نمیتونه بگه مامان منو نکش 😭
جدا از عوارض برای مادر و احتمال دیگه باردار نشدن عذاب وجدان اگه وجدانی باشه ادمو ول نمیکنه
خدا حافظ جان و مال و روحتون