یکی از اقوام نزدیک حامله بود و بچش دختر بود
و توی خواب یک نفر بهم گفت فلانی دختر زاست و کلا پسر نمیاره
و این خانم دوتا دختر داره و پسر میخواد
الانم بچه ی سوم رو میخوان
طبق یک سری خرافات که شاید شنیده باشین نخ و طلا گفتن سومی پسره
ولی من دیدم دختر بود ،از یک طرف از سن ۱۳،۱۴ سالگیم که خیلی بچه بودم خیلی خوابای برگ ریزونی دیده بودم که همش تعبیر شده مثلا یکدونش
[یکبار خواب دیدم یک نفر مرده و عروس خالم توی مجلس حالش بد بود ،صبح همون روز گفتن مادربزرگ عروس خالم مرده]
الان چرا مثلا من این خوابو دیدم برم به طرف بگم آیا؟ آخه میدونم دختر نمیخوان و فک میکنن اگه خدا بهشون بچه بده پسره. بهترین کار چیه؟آخه الکی که آدم یه خواب رو نمیبینه