2777
2789
عنوان

دیت اول

174 بازدید | 47 پست

سلامممممم

دخترا من دیت اولمه لطفاً بیاییددد کمکم🥲😂

۲۲ سالمه تا حالا دیت نرفتم حالا با یکی آشنا شدم البته مجازی هست

براش عکس فرستادم خب من عکسا ی طوریه که خیلی فیل.تر زیادی نخورده ولی خب بالاخره یک ادیت و فیلت.ر هم روش هست و کاملا طبیعی نیست من یکمی بینیم بزرگ تر از عکسهایی هم فرستادم هست

توی اونا یکمی جمع تر افتاده ولی نه خیلی

کلا زیاد اعتماد به نفسش و متاسفانه ندارم

میگم نکنه برم و بگه چقد با عکساش فرق داره در صورتیکه بقیه میگن فرق زیادی با عکسات نداری و همچنین ولی باز من نشخوار فکری رو دارم

هی به خودمم میگم من باید اونو پسندم ن اون😂🥲

ولی بازم این فکر تو سرم هست حتی فکر اینکه برم و دیگ ادامه میدم و بفهمم سر این بوده نبودم میکنه حس میکنم غرورم میشکنه

ب نظرتون برم؟؟؟؟

خب همون اول عکسای واقعی تر بده نهایت یکم رنگ و نورش رو تنظیم کن.


اشکالی نداره. باهاش یه تماس تصویری بگیر خودتو ببینه

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واااای لعنت بهم من کلا یه بار رابطه داشتم یاد اون افتادم دیت اولم 🤣🤣یه سمی بود اصلا افتضاح ولی یکوچولو رمانتیک

برو اصلا به اونش فک نکن قشنگ به خودت برس و با اعتماد به نفس باش

و رفتیم زیاد نزار گرم بگیرش تهه تهش دست بدی به طرف

(اینو داره کسی میگه که دیت اول به طرفش کش مو داده🤣)

سمپادی مملکت✨//عاشق شعر / و تن من فدای وطنم 🩷

خب ببین مگه کلا چقدر فرقه ، درحدی نیست که بدش بیاد ، ولی کلا بهتره مجازی تو رابطه تری

نمیدونم با اینکه از چند نفر نظر خواستم گفتن شکل همه و همینی

نمیدونم شایدم درست نباشه آخه میدونی تقریبا تو یه شهریم


عزیزم برو انشالله تجربه خوشایندی واست میشه ..انشالله هم ف-ا-ل هم تماشا ..درمورد ببنیت هم بعضیا بابینی بزرگ هم جذاب وزیباند ..اعتمادبه نفس داشته باش

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود💓گاهی نمیشودکه نمیشود که نمیشود💓گاهی هزاردوره دعا بی اجابت است💓گاهی نگفته قرعه به نام تومیشود💓گاهی گدای گدایی وبخت باتویارنیست💓گاهی تمام شهرگدای تومیشود💓کاری ندارم کجایی وچه میکنی💓بی عشق سرمکن که دلت پیر میشود💓برای خوشبختی دخترم دعاکنید 💓دخترم بهترین اتفاق زندگیم💓🇮🇷ایرانم🇮🇷آقایون محترم لطف بفرمایید به بنده درخواست دوستی ندید وگرنه اسمتون را به عنوان مزاحم به نی نی یار اطلاع میدم ...باتشکر

واااای لعنت بهم من کلا یه بار رابطه داشتم یاد اون افتادم دیت اولم 🤣🤣یه سمی بود اصلا افتضاح ولی یکو ...

🤣🤣🤣🤣جرررررررر

من نصف موقعیتای زندگیمو سر اینکه خجالتی و کم اعتماد به نفسم از دست دادم حالا گفتم بذار این اولی رو برم دیگ تا کیییییی اینجوری ادامه بدم

🤣🤣🤣🤣جرررررررر من نصف موقعیتای زندگیمو سر اینکه خجالتی و کم اعتماد به نفسم از دست دادم حالا گفتم ...

منم خیلییییی خجالتیم یعنی ولی طرفمو دوست داشتم متاسفانه و بعدشم تصمیم گرفتم قبل ۱۸ سال و دانشگاه وارد رابطه نشم

اون دیتم طرف اصرار کرد که خودت کش مورو بنداز دستمو اینا این غلطو کردم وگرنه من کجا اینکارا کجا 🤣

سمپادی مملکت✨//عاشق شعر / و تن من فدای وطنم 🩷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز