من همکارم توروی ما میخنده و ادای دوستا رو در میاره
از اون طرف میدوعه تو اتاق رییس میگه من کارام زیاده کارای منو بدین فلانی انجام بده(منو میگه)
من توی جنگ که همه تعطیل بودن بخاطر اینکه خانم کار نداشت من تا ۸ شب سرکار بودم و اون اصلا نمیومد
الانم هی میدوعه پیش هر مسئولی میگه کارمنو بدین به این
امروز باهاش بحثم شدبه مسئولم گفتم میدونم همش تو اتاق اینواونه.
داری حقوقتو میگیری برات مهم نیست حلال باشه؟برات مهم نیست رضایت توش باشه؟