دوستان ما برادرمو میخوایم یه مدرسه خوب ثبت نام کنیم تا پارسال نمونه بود امسال دولتی شده ظرط محدوده با محدودمون به اونجا نمیخورد ولی یه اسنا داشتیم خونه۲طبقه داره تو اون محدوده طبفه پایین خودش میشینه طبقه بالا پسرس وعروسش مایه قولنامه صوری نوشتیم که طبقه۲مستاجریم و تاییدیه کد پستیم گرفتیم اوکی شد پیش ثبت نام الان امروز دوباره پیام دادن بایدد تاییدیه سخا هم بگیرین الان من بخوام برم تاییدیه سخا بگیرم ولی چون مثلا مستاجریم میشه؟بعد پسر این اقا وام گرفته یا میخواد بگیره رو خونشون دقیق نمیدونم اون به مشکل نمیخوره؟ من چند ماه پیش سخارو به ادرس خونه خودمون ثبت کردم الان میشه تغییرش داد؟راهنمایی کنید لطفا♥️