من یه دوستی دارم که از راهنمایی دوست بودیم از اون موقع رفتار های عجیبی داشت
اگر کسی بهم میگفت خوشگلی میگفت نه من خوشگل تزم
یا اگر کسی ازم تعریف میکرد میگفت مسخرت کرده
اون قدش بلند تر بود یبار بهم گفت رفتم عروسی عروس هم قد توبود خیلی با لباس عروس زشت شده بود
یا هروقت نمره من بیشتر میشد به شوخی میگفت حقمو خوردی و ...
یکبار هم اینستا به شوهرم پیام داد خوبچیزی نسیب فلانی(من)شد و من با این هیکل و قیافه هیچی شوهرمم بلاکش کرد
الان من باردارم و هنوز زنگ میزنه میخام ببینمت چطوری رابطمو باهاش قطع کنم واقعااا نمیخام ببینمش😑