نمیدونی تو همین ۳ ماه چی کشیدم شبی نشد که گریه نکنم
بخدا همیشه بهش پیام میدادم هرچندماه یبار ولی فحش میداد بی احترامی میکرد میگفت عکساتو بفرس بعد تهدید میکرد
بهم فحش مادر داد منم با خودم گفتم اگر بمیرم از دلتنگی حتی فکرم سمت خودکشی بره ولی سمت پیام دادن بهش نه