2777
2789
عنوان

بهش پیام بدم

42 بازدید | 11 پست

یکیو دوست دارم با خودم قرار گذاشتم بهش پیام ندم و رنگ نزنم تا فراموشش کنم

الان میخوام پیام بدم

میدونم بعد از پیام دادن باعث مرور خاطرات برای خودم میشم و دوباره حالم بد میشه

ولی میخوام پیام بدم حالشو بپرسم چون بخاطر یه موضوعی حس میکنم ازم ناراحته

پیام بدم ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من ۳ ماهه با اینکه اذیت دارم میشم ولی پیام ندادم

درسته یادم نمیره دوسشم دارم ولی تصمیم گرفتم بخاطره یه ذره غرورمم شده پیام ندم حتی با اینکه میدونم دیگه نمیاد اونم

توهم پیام نده

قوی تر از دیروز💙🦋
۳ ماه؟دمت گرم 🥲💔

نمیدونی تو همین ۳ ماه چی کشیدم شبی نشد که گریه نکنم

بخدا همیشه بهش پیام میدادم هرچندماه یبار ولی فحش میداد بی احترامی میکرد میگفت عکساتو بفرس بعد تهدید میکرد

بهم فحش مادر داد منم با خودم گفتم اگر بمیرم از دلتنگی حتی فکرم سمت خودکشی بره ولی سمت پیام دادن بهش نه

قوی تر از دیروز💙🦋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز