2777
2789
عنوان

خانوما من

64 بازدید | 8 پست

تازگیا نمیدونم چمه ولی شدید اعتماد به نفسم اومده پایین همش به خاطرات بد بچگیم و تنهاییام فک میکنم از اینکه فردا پس فردا ازدواج کردم بگه فامیلاتو معرفی کن نمیدونم قراره چی بگم اصلا خوب نیسم... همشون یا خیای سن بالان یا دختراشونم شدیدد بی بند و بار اصلا ابرو ادم میره بگه با اینا فامیلم همه بیسواد دورو سطح پایین.. با سوادشونم حالا کاری ندارم کاش حداقل خوب بودن و پشت همدیگه بودن ، راهکارتون چیه اینجور مواقع؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط فکر کن فامیلای اون آقا صدبرابر بدتر باشن .

اصلا فکرشم نکن

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

خودت باش وروی شخصیت خودت تمرکز کن .طرف اگه شما رو انتخاب کرده باشه غیر از شما کس دیگه ایی براش مهم ن ...

اما یهو ممکنه بیاد بگه بی کس و کاری ، تمومم دوستام و همکلاسیام صمیمین با فامیلاشون به غیر از من که کسی نیست دور و برم

فقط فکر کن فامیلای اون آقا صدبرابر بدتر باشن . اصلا فکرشم نکن

اخه حداقل یا از طرف مادری خوب نیسن یا پدری اینکه جفتشو نداشته باشی خیلی بده نمیخوامم تو ذهنش بگه بی کس و کاره طرف

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792