اینا خنک کننده بدن اند و خوبه ولی دو نکته
همراه با ورزش باشه و حتماااااااا حتمااااااااااااا هرروز،روزی یکساعت پیاده روی کن.
آب سرد چه قبل از غذا چه بعد از غذا نخور.آب یخچال نباشه یعنی آب از شیر باشه و سرد ولی نه طوری که دهنت یخ کنه.
ظهر بعد از غذا چای سبز دم کن بخور و شب ۲ ساعت قبل از خواب چیزی نخور و قهوه هسته خرما دم کن بخور.خیلی هم ارزونه و قیمتی نداره ولی فوق العاده اس