2777
2789
عنوان

بانک شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 200 بازدید | 19 پست
ولشون کن تا داشته باشن یاد آدم نمیکنن ولی نداشته بلشن هی میگن من انروز رفت خونه مامان بابام میگه ندا ...

عزیزم شما هم رفتی پیششون همش بگو گرونیه... اینطوریه...نمیرسونیم همش قرض داریم...دیگ هم پول نده...یکی از آشناها مون دقیقا مثل خواهر شما آیفون داره ماشین داره ...ی کافه هایی میره ک میلیونی باید کارت بکشی...هر چند وقت یکبار به من پیام میداد پول داری ۵۰۰ بده ...دو سه بار براش زدم...ی بار گف گفتم ندارم دو سه هفته بعدش هم گفتم میشه پولمو پس بدی ...بعد یکسال بدش اومد ...از اون به بعد یاد گرفتم هزار تومان به کسی ندم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم شما هم رفتی پیششون همش بگو گرونیه... اینطوریه...نمیرسونیم همش قرض داریم...دیگ هم پول نده...یکی ...

دقیقا خواهر منم آیفون داره،هر ماه ترمیم ناخن و لباس و کافه بعد ته جیبش شپش میزنه بمن چیه اخه خوب مراقب پولش باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز