2777
2789
عنوان

یادگارت

1 بازدید | 0 پست

و حالا میخوام از" پروفایل نارنگی " ات بگم 🍊🍊

من از وقتی عاشقت شدم شماره ات رو داشتم

حتی همین الانم ک جدا شدیم و ماه ها گذشته از این جدایی

باز شمارتو دارم و دلم نیومد پاکش کنم ولی خب می دونم تو شماره منو پاک کردی 🙁 بماند فدا سرت بحثم اصن این نیست

داشتم میگفتم برات ....

همیشه پروفایل هاتو چک میکردم

یادمه یه روز تو ایتا پروفایل گذاشتی

خوشبختی اون لحظه ای هست ک تو کلاس درس ات بوی نارنگی بپیچه .....


اون لحظه این متن رفت تو دل عاشق من

که دخترر بهش رسیدی

یه روز حتما ی سبد نارنگی برای خودش و دانش اموزاش

به صورت ناشناس میفرستی کلاسش

روشم مینوسم :


(«اگر عشق بویی داشت، برای من همان بوی نارنگیِ مورد علاقهی تو بود.» 🍊)

بعدش،ک فهمیدی کار منه

تو خونه مون برات مینشستم تعریف میکردم

که اون پروفایل تو شد رویاییی ک من برای تو عملی کنم ....

من فقط تو رو از دست ندارم

دنیایی ک با تو رو ک ساخته بودم از دست دادم 💔

من تا این حد عاشق تو بودم

که حتی یه پروفایل و یه علاقمندی از سمت تو

شد رویای من تو زندگی مشترک :)

هنوزم فک میکنی من تو رو رها کردم ؟

و از سر دوست نداشتن رفتم ؟🫠

من رفتم چون خودت منو از خودت دور کردی




ناگفته هایم را برایت مینویسم شاید روزی گذرت به اینجا رسید 🌱 از من ک گذشت مینویسم برای عاشقانی ک در این دیار مانده اند تا با خواندن سرگذشت نافرجام ما معشوق خود را رها نکنند 🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792