و حالا میخوام از" پروفایل نارنگی " ات بگم 🍊🍊
من از وقتی عاشقت شدم شماره ات رو داشتم
حتی همین الانم ک جدا شدیم و ماه ها گذشته از این جدایی
باز شمارتو دارم و دلم نیومد پاکش کنم ولی خب می دونم تو شماره منو پاک کردی 🙁 بماند فدا سرت بحثم اصن این نیست
داشتم میگفتم برات ....
همیشه پروفایل هاتو چک میکردم
یادمه یه روز تو ایتا پروفایل گذاشتی
خوشبختی اون لحظه ای هست ک تو کلاس درس ات بوی نارنگی بپیچه .....
اون لحظه این متن رفت تو دل عاشق من
که دخترر بهش رسیدی
یه روز حتما ی سبد نارنگی برای خودش و دانش اموزاش
به صورت ناشناس میفرستی کلاسش
روشم مینوسم :
(«اگر عشق بویی داشت، برای من همان بوی نارنگیِ مورد علاقهی تو بود.» 🍊)
بعدش،ک فهمیدی کار منه
تو خونه مون برات مینشستم تعریف میکردم
که اون پروفایل تو شد رویاییی ک من برای تو عملی کنم ....
من فقط تو رو از دست ندارم
دنیایی ک با تو رو ک ساخته بودم از دست دادم 💔
من تا این حد عاشق تو بودم
که حتی یه پروفایل و یه علاقمندی از سمت تو
شد رویای من تو زندگی مشترک :)
هنوزم فک میکنی من تو رو رها کردم ؟
و از سر دوست نداشتن رفتم ؟🫠
من رفتم چون خودت منو از خودت دور کردی