2777
2789
عنوان

مادر حسود

72 بازدید | 7 پست

انتخاب رشته کردم نمی زاشت برم دبیرستان بر خلاف نظر منو بابام خواستگار راه میداد

خواستم کنکور بدم هزااااار بلا و دعوا سرم آورد که نتونم بخونم

بعد اینکه رفتم دانشگاه آزاد خیالش راحت شد که بجایی نرسیدم دیگه اذیت هاش تموم شد محبتش گل کرد

بعد تموم شدن لیسانسم بابام گفت بخاطر چندر قاز نمی خواد بری سرکار بخون برای فوق لیسانس

خودشو می کشت که بااااااید بری سرکار

منم برخلاف نظر بابام تصمیم گرفتم دوباره برای کنکور لیسانس بخونم برای تجربی یه رشته خوب بیارم

بابامم قبول کرد

مامانم الان هر روز تو خونه مسخره ام میکنه میخوای پایه ات قوی بشه؟

وقتی اینو میگه اعصابم بهم می ریزه نمی تونم بی تفاوت باشم و بخونم چیکار کنم بنظرتون؟😔

سرکار منظورش منشی گری و داروخونه و فروشندگی لباس و ... بود

اگه واقعا هوشت بالاس در میای بخون

اگر نه

من جات بودم داروخونه هم خوبه

تو مجردی اگه کار کنی پول جمع کنی یه ماشین خوب بخری دست فرمونت و خوب کنی

بعد ازدواج کلی جلو افتادی

حرف های ما هنوز ناتمام........                                          تا نگاه میکنی وقت رفتن است......                                    ناگهان چه زود دیر می‌شود!                                             مهربونی تنها  واقعیت زندگیه♡♡♡♡♡                               هر وقت از دست عزیزات ناراحت شدی فکر کن اگه یه لحظه ازت دور شن چه حالی میشی؟؟؟؟        خیلی زود دیر میشه  !همین الان قدر بدون😊🥰

محلش نده بیماره. هر زنی که زایید مادر نمیشه هر مردی پتانسیل پدر شدن داشت پدر نمیشه هر پسری اسمش رف شناسنامت شوهر نمیشه.

پنج قانون طلایی 1= باهرکی مث خودش 2= به هیچ عنوان به خونواده شوهر محبت نکن تهش پشیمون میشی 3= ورزش کن به خودت برس 4= پس انداز داشته باش روز بد برادر نداره. 5= شروع کننده ی هیچ ظلمی نباش که خدا بد میزاره تو کاست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=416267910]اگه واقعا هوشت بالاس در میای بخون اگر نه من جات بودم داروخونه هم خوبه تو مجردی اگه کار کنی پول ...[/QUOTE

چند ساله رانندگی میکنم

ماشین خودم نیست

برای بابامه

[QUOTE=416267910]اگه واقعا هوشت بالاس در میای بخون اگر نه من جات بودم داروخونه هم خوبه تو مجردی اگه ...

تا میتونی پول جمع کن طلا سکه پارسیان

ماشین بخر

بعد ازدواج راحت بشین خونه بچه داریتو کن


حرف های ما هنوز ناتمام........                                          تا نگاه میکنی وقت رفتن است......                                    ناگهان چه زود دیر می‌شود!                                             مهربونی تنها  واقعیت زندگیه♡♡♡♡♡                               هر وقت از دست عزیزات ناراحت شدی فکر کن اگه یه لحظه ازت دور شن چه حالی میشی؟؟؟؟        خیلی زود دیر میشه  !همین الان قدر بدون😊🥰

از مادرت بپرس مشکلش باهات چیه؟؟ اگه موضوعی هس بگه باهم حلش کنین در غیر اینصورت توی مسائل شخصیت دخالت ...

صد بار پرسیدم هیچی نداره بگه

فکر میکنم بیشتر بخاطر خواهر کوچیکمه که معلوله

من خواهرمو خیلی دوسش دارم و تقصیر ما نبوده که اینطوری شده

اما یکسره منو با اون مقایسه میکنه و حسادت میکنه

حتی به زندایی هام که زندگی خوبی دارن حسادت میکنه یکسره تلاش میکنه خونه شون دعوا راه بندازه

داییمو یاد میده زنت خیلی پرتوقعه یه مدت بفرستش خونه باباش از گشنگی هلاک بشه قدر تو رو بدونه

صد بار پرسیدم هیچی نداره بگهفکر میکنم بیشتر بخاطر خواهر کوچیکمه که معلوله من خواهرمو خیلی دوسش دارم ...

خدا صبرتون بده متاسفانه بعضیا ذاتشون حسادت هس چشم دیدن خوبی و خوشیه دیگرانو ندارن برا شمام میبینه پدرت حمایتت میکنه حسودیش شده .. یمدت حرفاشو بزن به بیخیالی و نشنیدن بلکه دید به کتفت نیس بیخیال شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792