nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 عنوان مراسم 131 بازدید | 29 پست دوستان می خوام برم روضه جوراب رنگ پا بپوشم یا طوسی؟ امروز | 14:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27285 جوراب رنگ شلوار باشه بهتره تداشتی رنگ پا خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
پالت400 عضویت: 1403/07/21 تعداد پست: 10702 رنگ پا «دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است»
nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 جوراب رنگ شلوار باشه بهتره تداشتی رنگ پا شلوارم مشکی هست اما جوراب مشکی خوشم طوسی پارازین با مشکی جور در نمیاد؟
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27285 شلوارم مشکی هست اما جوراب مشکی خوشم طوسی پارازین با مشکی جور در نمیاد؟ پارازین رنگ پا بپوش خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 پارازین رنگ پا بپوش رنگ پا برای روضه خوانی ایراد نداره؟
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27285 رنگ پا برای روضه خوانی ایراد نداره؟ معلومه که نه خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 معلومه که نه مامانم میگه ایراد داره مراسم عزا میریم نه شادی که رنگ پا می پوشی من خودم همیشه می پوشم اما مراسم روضه شک کردم
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27285 مامانم میگه ایراد داره مراسم عزا میریم نه شادی که رنگ پا می پوشی من خودم همیشه می پوشم اما مراسم روض ... شما بری روضه میبینی که از هر سه نفر یه نفر رنگ پا پوشیده زیاد این مسائل رو بولد نکن برا خودت حالا همون رنگی که مادرت میگه رو بپوش خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 شما بری روضه میبینی که از هر سه نفر یه نفر رنگ پا پوشیده زیاد این مسائل رو بولد نکن برا خودت حالا هم ... خب من مشکی خوشم نمیاد اصلا شبیه به پیرزن ها میشم
nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 شما بری روضه میبینی که از هر سه نفر یه نفر رنگ پا پوشیده زیاد این مسائل رو بولد نکن برا خودت حالا هم ... طوسی برام باز بهتره از مشکی
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27285 خب من مشکی خوشم نمیاد اصلا شبیه به پیرزن ها میشم 😂ای بابا خب طوسی بپوش باور کن کسی نمیگه چرا جورابت این رنگیه خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
nahid9915 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 38 😂ای بابا خب طوسی بپوش باور کن کسی نمیگه چرا جورابت این رنگیه من خوشم نمیاد کسی در موردم حرف بزنه بگه دیدی فلانی لباسش اینطوری بود