2777
2789
عنوان

کیا هیچی نشدن

63 بازدید | 3 پست

من خودمم ۲۲ سالمه و هیچی نشدم رشتمم حسابداریه


هیچ هنر و استعدادی ندارم

رشتمم حسابداری دانشگاه آزادم

هیچی نشدم چیکار کنم

لطفا نگید شوهر کن چون زشتم

----

رشتم حسابداری

هیچ امیدی به آینده رشتم ندارم

دانشگاه آزادم

-----

اگه میخواست اتفاقی بیوفته با دیپلم هم میوفتاد

نیاز نبود بریم دانشگاه یا بریم این همه درس بخونیم و تهش هیچی نشیم

خودم رشتم حسابداریه ترم ۷ هستم و هیچی نشدم دانشگاه آزادم.عملا ترم ۵ و ۶ هستم

حس میکنم فقط هر ترم کلی پول به دانشگاه دادم.

تهشم هیچی نشدم استادا یا مسخره میکنند یا تیکه میپرونن.

این توصیه منه به شما اگه ارامش اعصاب و روان میخواید دانشگاه آزاد نیایید

میدونمم از نظرتون تنبلم یا بی خاصیتم یا بی هنرم یا هرچی

اگه هم میخواید مثل پدرمادرم بهم بگید پپه و پخمه و چولمنگ و خنگ مختارید

من صرفا تجربه ام رو گفتم
-------------------
هم مدرسه ای هام رفتن سرکار و رشته شون یکیش پرستاری و اون یکی هم صنایع هست

رشته ی حسابداری خیلی رشته ی سختیه اگر ریاضیت خوب نیست مشکل از انتخاب رشته ی اشتباهته نه بی استعداد بودنت

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی پیله ات را بگشا ، تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💙                                                                                                         

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز