من خودمم ۲۲ سالمه و هیچی نشدم رشتمم حسابداریه
هیچ هنر و استعدادی ندارم
رشتمم حسابداری دانشگاه آزادم
هیچی نشدم چیکار کنم
لطفا نگید شوهر کن چون زشتم
----
رشتم حسابداری
هیچ امیدی به آینده رشتم ندارم
دانشگاه آزادم
-----
اگه میخواست اتفاقی بیوفته با دیپلم هم میوفتاد
نیاز نبود بریم دانشگاه یا بریم این همه درس بخونیم و تهش هیچی نشیم
خودم رشتم حسابداریه ترم ۷ هستم و هیچی نشدم دانشگاه آزادم.عملا ترم ۵ و ۶ هستم
حس میکنم فقط هر ترم کلی پول به دانشگاه دادم.
تهشم هیچی نشدم استادا یا مسخره میکنند یا تیکه میپرونن.
این توصیه منه به شما اگه ارامش اعصاب و روان میخواید دانشگاه آزاد نیایید
میدونمم از نظرتون تنبلم یا بی خاصیتم یا بی هنرم یا هرچی
اگه هم میخواید مثل پدرمادرم بهم بگید پپه و پخمه و چولمنگ و خنگ مختارید
من صرفا تجربه ام رو گفتم
-------------------
هم مدرسه ای هام رفتن سرکار و رشته شون یکیش پرستاری و اون یکی هم صنایع هست