yalllldllll مدیر استارتر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3388 عنوان اسنپ 18 بازدید | 4 پست سلام دوستان خرید از فروشگاه های اسنپ چطوره؟من موادغذایی و غذا خریدم خوب بود.لوازم آرایشی چطوره؟ به نظرتون بخرم؟ کسی تا به حال خریده؟ امروز | 14:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zibabanoo76 عضویت: 1403/05/31 تعداد پست: 2160 من حتی طلاهم میخرم، حتی یکبار نشده از خریدام ناراضی باشم. والا اسنپ نبود با اعتبار اقساطیش من میموندمدیگه قکرشو بکن انقدر حزید زدم اعتبارم شدخ ۵٠ میلیوم
yalllldllll مدیر استارتر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3388 من حتی طلاهم میخرم، حتی یکبار نشده از خریدام ناراضی باشم. والا اسنپ نبود با اعتبار اقساطیش من میموند ... شوهرم هم لوازم کارش را چند بار خریده راضی بوده
yalllldllll مدیر استارتر عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 3388 لوازم آرایشی رو آنلاین نخری بهتره اره اینم هست اما مغازه ها خیلی گرون تر می فروشند البته بنده خداها اجاره هاشونم سنگین هست