2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این چیه دیگه خدایا

استخون کنار شصت پا میزنه بیرون. هم از نظر ظاهری هم درد اذیت کننده میشه من الان روم نمیشه جلو بقیه بدون جوراب باشم .

فقط 10 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
استخون کنار شصت پا میزنه بیرون. هم از نظر ظاهری هم درد اذیت کننده میشه من الان روم نمیشه جلو بقیه بد ...

بهش میگن استخوان هالاگوس والاگوس

متاسفانه من دچار این مشکلم اما هنوز به عمل نرسیده

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))
بهش میگن استخوان هالاگوس والاگوس متاسفانه من دچار این مشکلم اما هنوز به عمل نرسیده

منم دارم .هر دو پا ولی راست بیشتره. خیلی اعتماد به نفسم رو گرفته. میدونم اسم نحسش رو .من از بچگی انگشت دومی کنار شصت هم کج هست دوتا پا. بخدا خستم دیگه انقد مجبورم جواب بپوشم. فکرکن بعد همه بهت بگن چقد جوراب مبپوشی درار خیلی هم میشه هزینه عمل .واقعا ندارم بخام انقد هزینه کنم واسش

فقط 10 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
منم دارم .هر دو پا ولی راست بیشتره. خیلی اعتماد به نفسم رو گرفته. میدونم اسم نحسش رو .من از بچگی انگ ...

سرچ کن توی نت

یه مهارکننده ای هست میبندن به انگشت بهتر میشه

داروخانه ها دارن

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))
سرچ کن توی نتیه مهارکننده ای هست میبندن به انگشت بهتر میشه داروخانه ها دارن

گرفتم دوساله میبندم شبا اصن هیچ فرقی نکرده


فقط 10 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
سرچ کن توی نتیه مهارکننده ای هست میبندن به انگشت بهتر میشه داروخانه ها دارن

تو داری این مهار کننده رو ؟عکسش رو بفرس ببینم مث مال خودمه یا نه

فقط 10 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
هر دو پا ، بیمارستان مال ارتش بوده ولی اون فرد ارتشی نبوده و بیمه ارتش نداشته

کاش حداقل ارزون بود آدم میتونست عمل کنه .من حتی جلو شوهرم خجالت میکشم .

فقط 10 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792